Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
..::Sokół::..
Nowy użytkownik
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:46, 13 Sty 2007 Temat postu: Kierunkowskazy |
|
|
Upatrzyłem sobie na allegro fajne kierunki za 15zl za sztuke . Zeby je podłączyć trzeba kupować aku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kojot
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 17:50, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
albo aku albo uklad prostowniczy z diod prostowniczych... ale polecam aku - przerywacze bimetaliczne nie beda chodzic na zmiennym pradzie bo wogole nie bedzie migac tylko swiecic na stale... na aku od razu bys klakson dal i moze zaplon bateryjny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Początkujący
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:46, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Da się zrobić bez akumulatora. Trochę elektroniki i już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kojot
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 10:05, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
uklad gretz'a 2 czy 3 diody prostownicze i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekv20
Początkujący
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzietrzniki
|
Wysłany: Sob 19:09, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Chłopaki możecie mnie trohe rozjaśnić bo nie zadurzo wiem o tym zapłonie bateryjnym jak to sie zakłada czy warto i najwarzniejsze czy będzie wtedy ładowanie do akumlatora.Jak macie jakieś ciekawe linki dotyczące zapłonu bateryjnego to zapodajcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kojot
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 21:33, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz co ladowania nie bedzie bo w magnecie nie bedzie zadnej cewki. co do samego zaplonu - podobno dobra rzecz iskra jest mocna i motor ma lepszego kopa... lepiej pali przedewszystkim. W tym przypadku kupuje sie albo robi specjalny czujnik (Halla) ktory zbiera impulsy ktore sa przekazywane na modul zaplonowy a na koncu na cewke butelkowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|