Forum JAWA 50&OGAR 200&Simson& inne motorowery Strona Główna
->
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..:ADMINISTRACJA:..
----------------
Regulamin ;]
Do administratora
..:Jawa 50&Ogar 200:..
----------------
JAWA 50
Usterki
Tuning
Porady
..:Simson:..
----------------
Simson
Usterki
Tuning
Porady
..:Inne motorowery:..
----------------
Usterki
Tuning
Porady
..:Bazar:..
----------------
Sprzedam
Kupie
Zamienie
Inne
..:HYDEPARK:..
----------------
Pogawędki
Reklama
Inne
..:Spotkania Zloty itp:..
----------------
Spotkania
..:DOWNLOAD:..
----------------
Galerie
Schematy
Inne
..:Śmietnik:..
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kojot
Wysłany: Nie 14:29, 21 Sty 2007
Temat postu:
mam jeszcze duzo w glowie
szumacher
Wysłany: Nie 14:10, 21 Sty 2007
Temat postu:
dobre porady !! kojot
)
kojot
Wysłany: Czw 15:33, 11 Sty 2007
Temat postu: Simson - droga do ekstremalnego tuningu ...
Przerobka cylindra lub jego wymiana jest krokiem do tuningu ekstremalnego. Przerobki cylindra to miedzy innymi powiekszenie kanalow ssacych, wydechowego, podwyzszenie okien, powiekszenie kanalu przelotowego, polerka wszystkich kanalow, dorobienie dodatkowych kanalow ssacych i dzielone okno wydechowe. Po tego typu przerobkach silnik jest w stanie krecic sie na obroty rzedu 10 - 12 tysiecy/min i moze silnik osiagnac moc nawet 11KM. Oczywiscie zeby taka moc osiagnac trzeba takze zainwestowac w lepszy gaznik (np AMAL 19,5; MIKUINI 19mm, DEL-ORTO 21mm ...) oraz wydech (Leo Vince). Oczywiscie stosujac taki cylinder trzeba zainwestowac w wzmocniony wal. Tego typu tuning niestety jest bardzo kosztowny. Oto ceny niektórych podzespołów:
- Cylinder 60ccm 2 kanały płuczące I gatunek polska produkcja na licencji niemieckiej firmy RZT (cylindry bardzo chwalone przez uzytkownikow aktualnie sam czekam na przesylke) CENA: od 260,00 zł
- Gaźnik AMAL 19,5mm CENA: 250,00 złotych
- Wał Simson wzmocniony z wypełniaczami CENA (wersja S51) 230,00zł (S70) 240,00zł
- Tłumnik Leo Vince 250,00zł
STOSUJAC TAKI ZESTAW NALEZY TAKZE ZAINWESTOWAC W DOBRE LOZYSKA TYPU KOYO C3. OCZYWISCIE TEGO TYPU TUNING ZNACZNIE OBNIZA ZYWOTNOSC SILNIKA
http://img441.imageshack.us/img441/3397/cylekmj1.jpg
http://www.wrzuta.pl/obraz/guIU3NNw8M/
ceny podane wedlug cennika z hurtowni
www.simson.strona.pl
FOTOGRAFIE POBRANE Z SERWISU
WWW.SIMSONY.PL
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template ©
Digital-Delusion
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin